Mi is ez?

Rózsa Edvárd blogja a hagyományos borotválkozásról: pamacsokról, pengékről, borotvakésekről, borotvakészülékekről, szappanokról, krémekről, kövekről, bőrökről, illatokról...

Utolsó kommentek

  • Counter: @GBL: Hát mert a csókai húskombinát terméke volt. Csóka egy település neve. vajdasag.rs/Cs%C3%B3ka (2018.07.22. 14:15) Mit nyomkodsz? Tekerj!
  • nem várt fordulat: én nem dobom ki, hanem megélezem mától, miután ma került hozzám nagyapám témába vágó szettje. ré... (2017.02.05. 12:12) Te miben gyűjtöd?
  • birkapásztor234: NAgyatádi laktanyában 1986-ban szembesültünk avval, hogy a Pitralont inni is lehet, sőt bozonyos k... (2016.05.24. 22:08) Pitralon – a legenda
  • Alias Freeman: Mi a véleményetek erről a 25000Ft-os beretváról?Megérte? Az "zár" saját fejlesztésü. kepfeltoltes.... (2016.05.04. 22:12) Borotvakések az IWÁ-n
  • lovcsiiii: @pamacs&penge: sziasztok,lehet óriási kérés, de megtudnátok adni Farkas Bertalan elérhetőségét... (2016.01.13. 16:15) Borotvák az űrben
  • Utolsó 20

Rajongók

Címkék

aftershave (12) állvány (1) alpa 378 (1) american crew (1) apollo (1) astra (1) bajusz (3) ball end (1) balzsam (5) barbon (1) barbus (1) bay rum (4) biztonsági (29) bobs razor works (2) bögre (3) böker (1) bond (1) borbély (27) borbélynégyes (1) borbélyoszlop (2) borbélyszék (1) borosta (1) borotva (1) borotvakés (18) borotvakrém (18) borotválkozás (2) borz (5) botanika (1) brit (5) cade (1) captain (1) castle forbes (2) click (1) cobra (1) crabtree & evelyn (1) cseh (1) damaszt (1) de vergulde hand (2) dollarshaveclub (1) double edge (22) dreszmann (1) edény (11) edwin jagger (1) eldobható (6) élező (1) esemény (4) extrasol (1) facebook (1) faggyú (1) fasan (1) fat boy (1) fat handle (1) feather (3) fenés (1) fésű (1) figaró (1) figaro (1) film (5) flaschner (2) floid (2) floris (1) föld napja (1) fotó (8) francia (3) gasztro (1) gél (1) gillette (16) glicerinszappan (2) goldenblog (2) goodfella (1) harris (1) hellókarácsony (2) holland (2) horvát (1) ikea (2) ikon (1) iparművészet (2) ipartörténet (17) iphone (3) irodalom (19) iwa (2) játék (1) jégkorong (1) karácsony (4) kecsketej (1) képzőművészet (3) kézműves (3) kiállítás (1) kiegészítők (4) környezet (2) kozmetikum (31) kult (53) laser (1) la toja (1) lea (1) léber (2) lengyel (2) levendula (1) lime (2) (2) loccitane (1) lord (2) lush (1) madame scodioli (2) magyar (1) mannaszappan (1) master cutlery (1) merkur (2) metropolitan (1) ming shi (1) módszertan (3) monsavon (1) mozi (13) mühle (3) műköszörűs (1) myrsol (1) natúr (6) német (2) nem habzó (2) néprajz (1) női borotválkozás (2) obszidián (1) ökológiai lábnyom (2) olaj (1) olasz (7) old spice (1) olvasztás (1) omega (2) óra (1) osztrák (1) pamacs (11) pamacstartó (3) panatta (1) parker (1) penge (13) pesti borbélyház (1) pino silvestre (1) pitralon (2) plisson (1) pré de provence (1) proraso (3) puma (1) rádió (1) rajzfilm (2) ralon (1) ranger tech (1) razolution (1) reklám (8) rooney (2) royall lyme (1) rozmaring (1) rúdszappan (2) schick (1) shavette (2) simbatec (1) simpson (1) single edge (1) six shooter shaving (1) slant (2) spanyol (3) sport (1) stick (1) suavecito (1) sul filo del rasoio (2) supermax (1) svájci (1) szantál (1) szappan (16) személyiség (9) szintetikus (2) szlovák (1) szolgáltatás (1) tech (2) techmatic (2) technika (4) teszt (33) tetoválás (1) tgn (1) the art of manliness (1) the art of shaving (1) the gentlemens quarter (2) thiers issard (1) történelem (14) travel tech (1) truefitt & hill (2) trumper (2) ultimate comfort (1) űrhajózás (3) usa (5) utazás (7) várostörténet (5) vásár (3) videó (21) vie long (2) vision (1) wars (1) weleda (1) wilkinson (4) wizamet (1) yuma (1) zene (3) zero (1) zeva (1) zsilett (2) Címkefelhő

Kortárs reklám

2010.05.26. 20:23 pamacs&penge

 Nemrég azt írtam, hogy mutassatok akár csak egy hagyományosborotválkozós-reklámot is. Ne fáradjatok, majd mutatok én nektek – mert van ám azért ilyen is!

Photobucket

Persze most mai reklámról beszélünk, a régi dolgok nem érnek – azokkal, főleg a Gillette hajdani hirdetéseivel Google-t és YouTube-ot lehet rekeszteni. Ezek itt most csupa Proraso-reklámok lesznek (akad azért más is persze, példának legyen itt egyetlen, de annál zseniálisabb ötlet), de vigyázat, csalás is van bennük: egy alapvetően hagyományosborotválkozós cég pont, hogy kevéssé hagyományosborotválkozós reklámjairól van szó – elvégre az aeroszolos borotvahab bármilyen borotválkozáshoz szolgálhat, és mi ráadásul nem is szeressük, ugyebár. (E tekintetben konkrétan az van, hogy a Proraso érdemeinek elismerése mellett szemérmesen félrenézünk, hogy ilyen csúnyaságot is gyárt.)

Az alábbi kampány egészen friss, 2009 okteberében indult az adverperformance reklámügynökségen keresztül: a Proraso két, a sportág egyenként legjobb olasz sportcsapata mellett kötelezte el magát, mint a 2009-2010-es szezon egyik támogatója. Mindkét csapat trevisói, és évtizedek óta a Benetton tulajdona: az egyik a nyolcszoros olasz bajnok Pallacanestro Treviso Benetton férfi kosárlabdacsapat, a másik pedig az ország szintén legjobb rögbicsapata, a Benetton Rugby Treviso.

proraso sul_filo_del_rasoio ad reklám

proraso sul_filo_del_rasoio ad reklám

Mint azt már tudjuk, a Sul Filo del Rasoio vonal a Proraso másodmárkája, amellyel a fiatalabb generációkat célozza, és így éppen, hogy nem a hagyományosságot tűzte zászlajára (hiszen például a gélhez nem kell pamacs – persze ettől még nem feltétlenül kell eldobhatókkal használni.) Az ugyanazon reklámügynökség által kivitelezett kampány kulcseleme a „Te mi vagy, herceg vagy béka?” kérdés, amely a „Növekszik a csókfaktor” állítással egészül ki, a fő vizuális motívum pedig a Menő Manó hangulatú és rajzú békaherceg.

proraso sul_filo_del_rasoio ad reklám

proraso sul_filo_del_rasoio ad reklám

proraso sul_filo_del_rasoio ad reklám

Vannak aztán persze reklámfilmek is: ezek egy régebbi Proraso-kampány részei, amelynek szlogenje a „Proraso – borbély a háznál” volt, sokkal inkább a valóban hagyományos vonalra építve (1998-as, 2000-es és 2004-es filmek).

A háziborbélyos szlogen egyébként elég sikeres lehetett, mert a YouTube tele van különféle vicces, parafrazeált átiratokra készített videókkal. Az én kedvencem egyébként a harmadik filmben az a pillanatnyi kis jelenet, amikor a kutya beviszi a flakont a házába. Figyeljétek, mi lesz belőle!

 

Képek: adverperformance

 

Szólj hozzá!

Címkék: reklám olasz videó kozmetikum proraso sul filo del rasoio

A bejegyzés trackback címe:

https://pamacsespenge.blog.hu/api/trackback/id/tr692032301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.